Objecte:
El Certificat idCAT és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya – Consorci AOC.
El Consell Comarcal de la Garrotxa és una Entitat de Registre idCAT on es pot validar i recollir el certificat
Persones destinatàries:
Qualsevol persona física major d’edat.
Termini de presentació:
Tot l’any
Import:
Gratuït
Unitat tramitadora:
Àrea d’Administració i Recursos Humans
Òrgan responsable de la resolució:
No s’escau.
Termini de resolució:
Un cop l’usuari es dirigeix a l’entitat de registre, el tràmit és instantani.
Documentació complementària:
Cal aportar el DNI.
Normativa d’interès:
No s’escau
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Cal sol·licitar el certificat a través de la pestanya “Solicitud” de la plana web www.idcat.cat.
Un cop sol·licitat, us podeu dirigir a la oficina de registre del Consell Comarcal de la Garrotxa (o l’Ajuntament d’Olot) per tal de validar les dades i lliurar la fotocopia del vostre DNI.
Finalment, rebreu el certificat per correu electrònic i haureu de seguir els passos per descarregar-lo i instalar-lo en el vostre ordinador. Des de l’entitat de registre també us assessoraran sobre els passos a seguir.
Tramitació electrònica:
Sol·liciteu un certificat idCAT
Material complementari:
Aquí trobareu el Manual d’instal·lació i gestió del certificat idCAT