Motor_reserves_febrer2015Turisme Garrotxa acaba de posar en marxa una campanya de promoció per donar a conèixer i potenciar el motor de reserves de la seva pàgina web. Des d’aquest dissabte 21 de febrer i fins al dimarts 31 de març, totes les persones que utilitzin aquest sistema de reserves entraran en el sorteig d’un vol en globus gentilesa de l’empresa Vol de Coloms. El president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha destacat que “amb aquesta campanya es vol incentivar la reserva d’estades a la comarca a través del web www.turismegarrotxa.com, que es va posar en marxa a principis de 2014“. El nom del guanyador es donarà a conèixer el proper 1 d’abril a través de la mateixa pàgina web de Turisme Garrotxa on, des d’ara, ja es poden consultar les bases d’aquesta campanya de promoció.

Al mes de març de 2014, Turisme Garrotxa va activar la nova pàgina web del sector turístic de la comarca amb la voluntat de renovar el disseny i adaptar-lo a tots els dispositius. A més d’oferir més i millors continguts amb un format més atractiu, el web també va permetre posar en funcionament un motor de reserves per a estades als establiments associats a Turisme Garrotxa i contractar paquets turístics especialitzats en una temàtica (com, per exemple, La descoberta del volcans, Una terra d’art, Savoir faire o El gust de la terra).

En els primers onze mesos de funcionament, el nou web de Turisme Garrotxa ha tingut 735.000 visualitzacions. Es continua així amb la tendència a l’alça iniciada pel web de Turisme Garrotxa que, des de la seva creació l’any 2007, ha registrat un creixement constant d’accessos. També ha continuat l’increment de persones que hi accedeixen a través de dispositius mòbils i tablets: en aquests moments, 3 de cada 10 usuaris de la pàgina web de Turisme Garrotxa ja ho fan utilitzant aquest sistema. L’oferta d’allotjament, les activitats per fer a la comarca, la informació sobre empreses i restaurants i el Parc Natural són, per aquest ordre, els principals interessos de les persones que han entrat a la pàgina web de Turisme Garrotxa. L’Estat Espanyol, seguit de França, el Regne Unit, Països Baixos i Alemanya són els països des d’on es registren més accessos a www.turismegarrotxa.com.

Amb aquesta nova campanya de promoció, Turisme Garrotxa consolida la seva aposta per les noves tecnologies potenciant un model turístic de qualitat que, a partir de la suma d’esforços entre el sector públic i privat, treballa en la promoció d’un desenvolupament sostenible arrelat al territori.