L’Oficina de Consum de la Garrotxa compleix 30 anys, i per celebrar aquesta efemèride s’ha elaborat un espot televisiu on es destaquen les activitats que al llarg d’aquestes 3 dècades ha dut a terme l’Oficina de Consum a la comarca.
L’any 1985 es va crear l’Oficina de Consum de la Garrotxa. Des de llavors, a la comarca cada any s’ha incrementat el nombre de persones ateses, tancant l’any 2014 amb 2.962 usuaris. Crisis com la venda de participacions preferents o el canvi en la Llei d’Arrendament Urbans, entre altres, han marcat els 30 anys de funcionament de l’Oficina de Consum a la Garrotxa. A més de la gestió de reclamacions mitjançant la mediació i l’arbitratge, l’Oficina també s’encarrega de realizar xerrades informatives i de conscienciació, adreçades a diferents col·lectius de la comarca. La responsable de l’Oficina de la Garrotxa, Anna Beltran, considera que “és molt important traslladar als ciutadans la importància d’estar ben informats sobre els drets que tenim tots com a consumidors. Consumir amb coneixement fa que, a la llarga, tothom hi surti guanyant ”.