El casal d’avis de Tortellà i l’Oficina de Consum de la Garrotxa van organitzar conjuntament una xerrada informativa sobre aquells aspectes relacionats amb el consum que generen més conflictes. Així, per exemple, es va parlar de què cal tenir en compte en els subministraments bàsics com llum, aigua…, de com contractar i/o donar-se de baixa sense problemes de serveis d’assegurances o telefònics. La xerrada també va tractar de les garanties dels productes i els serveis, dels productes financers i de tot allò que van anar preguntant els assistents a la xerrada.
Des de l’Oficina de Consum de la Garrotxa, que valora molt positivament la xerrada, es vol agrair a tots els assistents la bona resposta i la predisposició que van mostrar a l’acte, que va tenir lloc el passat dijous 20 de novembre al casal de la gent gran de Tortellà.
Per més informació sobre qualsevol aspecte relacionat amb el consum podeu dirigir-vos a l’Oficina de Consum de la Garrotxa, a la planta baixa del Consell Comarcal (Avinguda Onze de setembre, 22 d’Olot) o bé al telèfon 972 27 60 44.