L’Oficina de Consum de la Garrotxa ha rebut la consulta d’usuaris que, aquestes últimes hores, han contractat des de casa seva diferents serveis o productes. En concret, i després de la visita de comercials han signat un contracte amb el que compraven un servei o bé adquirien un producte, la majoria relacionats amb el subministrament de gas o bé aparells per a la millora de la salut.
Davant d’aquesta situació, l’Oficina de Consum de la Garrotxa recorda que:
– si volem anul·lar un contracte signat en el vostre domicili i després veieu que el producte comprat no us interessa, teniu 14 dies naturals per rescindir-lo.
– si heu pagat diners a compte del producte o servei, us els han de tornar.
– cal que sempre quedi constància de anul·lació del contracte. Per tant, la millor manera és un burofax o una carta certificada amb acús de rebut (l’opció telefònica no és vàlida).
Per a més informació: Oficina de Consum de la Garrotxa – Av. Onze de Setembre, 22 Olot – 972 27 60 44